joi, 24 septembrie 2015

Veste buna

Dupa cum am scris si in "Despre mine", asteptam raspunsul pentru cealalta carte pe care am trimis-o si azi am primit vestea dupa aproximativ o luna de asteptare.
Partea a doua a cartii de debut, si anume "Colectia de versuri, volumul 2" este aprobata si, prin urmare, isi face aparitia in curand. O veste buna pe care o impartasesc cu voi.
In volumul 2 pot fi gasite texte compuse intre varstele de 14 si 28 de ani. Da, nu stiu cand am ajuns la aceasta varsta, insa ma bucur ca pot sa spun ca imi implinesc un vis pe care il am de cativa ani, si anume de a lansa o carte. Atat voiam atunci. Nu mi-am imaginat ca voi reusi sa il implinesc inainte de a ajunge la varsta de 30 de ani, cu atat mai putin ca vor fi doua carti. Pentru acest lucru multumesc editurii, fiindca nu as fi reusit fara ajutorul ei. Sper sa avem o colaborare frumoasa in continuare. Bineinteles, nu ii uit pe cititori carora le multumesc si lor.              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu