vineri, 12 februarie 2016

Ziua Indragostitilor

Dragii mei, ne aflam in luna iubirii si ne apropiem de Ziua Sf. Valentin, o sarbatoare preluata din Vest. Insa si noi romanii avem o sarbatoare dedicata iubirii, si anume ziua de Dragobete. Mi-am adus aminte ca in urma cu mai multi ani am participat la un concurs dedicat acestei sarbatori. Aveam 16 ani si jumatate si citeam cu emotii versurile textului compus de mine. Ma amuz cand ma gandesc ca initial am vrut sa particip cu versurile unui hit al cantaretului Justin Timberlake. Pana la urma, m-am decis sa particip cu versurile mele.  

Preluare din postarea "Despre mine", din toamna anului 2015:

"In clasa a X-a, am fost la un concurs avand doua texte la mine, unul in romana, altul in engleza. Am preferat sa il citesc pe cel in romana, sa nu iau din timpul celorlalti concurenti. Am obtinut locul 3 si o inimioara pe care scria "I love you", desi ne aflam intr-o sarbatoare de Ziua Indragostitilor, varianta romaneasca."







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu