duminică, 31 iulie 2016

Nascuta joi

Dragii mei, am avut curiozitatea sa aflu daca ceea ce stiam in legatura cu ziua mea e adevarat. Asa ca am cautat pe Google calendarul lunii si al anului in care sunt nascuta. Se pare ca, da, am vazut lumina zilei intr-o  zi de joi. Acum ceva ani am verificat in calendarul PC-ului dand click pe ora afisata in partea de jos a ecranului. Am citit pe un site ca imi e greu sa ma incred in oameni, ca leg cu greu relatii durabile, iar cand sunt dezamagita de cineva ma indepartez pentru totdeauna si ca reactionez cand imi sunt impuse anumite limite. Nici eu nu puteam sa ma descriu mai bine. Acum inteleg de ce sunt incapatanata si pretentioasa si de ce nu ma inteleg cu sagetatorii - joi e guvernata de planeta lor, Jupiter - si de ce avem o atitudine asemanatoare. (Incapatanati, nu gluma). Pentru ca suntem si curiosi, voi in ce zi ati venit pe lume?          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu