luni, 1 mai 2017

18

In anul prezent, 2017, se implinesc 18 ani de la primele mele versuri. Asa a inceput o pasiune draga mie, scrisul, ce continua pana in prezent. Aceste versuri se gasesc si in cartea de debut, "Colectia de versuri, volumul1", lansata online in primavara anului 2015 cand aveam 27 de ani spre 28. In acest an i-am facut traducerea in limba romana poeziei care isi implineste majoratul.

Va las mai jos versurile poeziei "A beautiful flower" scrisa cand aveam 12 ani.


A beautiful flower (Octombrie 1999)

This is my day,
My special day,
I found a beauty,
A beautiful flower.
This is my summer
My only dream
I found something
Very special
Yes, my beautiful flower,
A beautiful flower,
This is my day,
My special day.
I found a beauty,
A beautiful flower,
Oh, my beautiful flower,
A beautiful rose,
Something special.


(What you think?)





Traducere 

O floare frumoasa

Aceasta e ziua mea,
Ziua mea speciala,
Am gasit o frumusete,
O floare frumoasa.
Aceasta e vara mea
Unicul meu vis
Am gasit ceva
Foarte special
Da, floarea mea frumoasa,
O floare frumoasa
Aceasta e ziua mea,
Ziua mea speciala.
Am gasit o frumusete,
O floare frumoasa,
Oh, floarea mea frumoasa,
Un trandafir frumos,
Ceva special.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu