vineri, 22 februarie 2019

Poezii de Dragobete

În urmă cu 15 ani, pe 24 Februarie 2004, când aveam 16 ani și jumătate și eram elevă în clasa a X-a am participat cu următoarele versuri la concursul "Cea mai frumoasă declarație de dragoste" unde am obținut locul 3 și o inimă pe care scrie "I love you".

"Ai apărut în viața mea
Și mi-ai schimbat lumea
Ai schimbat felul meu de-a fi
Ești soarele meu în fiecare zi
Când nu îmi este bine;
Ești tot ce mi- putea dori
Simt când ești lângă mine
Afară plouă,
Dar nu și în sufletul meu;
Toată lumea plânge,
Dar nu și eu;
Cerul e-nnorat,
Dar în ochii mei soarele a apărut
Și nimeni nu înțelege de ce
Doar tu poți   înțelegi,
Tu ești ziua mea însorită,
Tu ești motivul pentru care sunt fericită."


La 10 ani distanță în martie 2014 am compus câteva versuri cu tentă folclorică printre care și cele care urmează:



Haide inimioarămai rabdă puțin...
"Haide inimioarămai rabdă puțin...
 atunci când un pic ne îndrăgostim,
Mai tineri cu un an ne simțim
Ori e iluzie și iar ne dezamăgim.
Of, greu descifrez voia inimii
Încât uneori așa m- răzgândi...
Numai pe mine m- iubi,
Inimioara mea n-ar mai suferi!
 apela tot mai des la egoism,
N- accepta orice sentimentalism,
La ce bun atât romantism...
Oricum lipsește, azi e rarisim.

Răbda inimioara cât poate,
puternică și tot bate, bate,
Amandouă mergem mai departe,
Nedespărțite trecem prin întâmplările toate.
Dacă e vorba  ne surâde fortuna
Sau după liniște vine furtuna,
 trebuie  acceptăm minciuna,
Noi, inima-eu, învingem întotdeauna!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu